nz-2019.reismee.nl

Laatste dag in Nederland

Hallo allemaal!

Vandaag is alweer mijn laatste dag in Nederland, want morgenavond vertrek ik voor een jaar naar Nieuw Zeeland! De afgelopen tijd druk geweest met voorbereidingen en had zaterdag ook (voorlopig) mijn laatste voetbalwedstrijd gespeeld, die goed afgesloten is met een 5-2 overwinning en 2 goals. 2 weken geleden al afscheid genomen van mijn lieve collega's en dan heb ik nog een paar leuke "uitzwaai"feestjes gehad met vrienden en familie. Dat was allemaal heel vreemd aan de ene kant omdat ik ze natuurlijk een jaar niet ga zien, maar aan de andere kant merk ik ook dat ik hele lieve mensen om me heen heb die ik zeker wel ga missen!

Net nog even geluncht met m'n vader, straks mijn auto wegbrengen en verder ben ik druk bezig met m'n backpack inpakken (wat een hel om te bedenken wat mee moet!) en dan is het morgen alweer zover! Om 22.00 vertrek ik en na een vlucht van ongeveer 16 uur incl. overstap in Dubai kom ik aan in Singapore, waar we een hotelovernachting hebben. Dat is ook heeelemaal niet erg met zo'n lange vlucht! En dan kan ik natuurlijk ook nog wat van de stad zien!

De volgende dag vlieg ik door en dan kom ik als het goed is vrijdagnacht (nederlandse tijd) aan in Auckland waar het avontuurgaat beginnen!!

Ik heb er heel veel zin in en ik hou jullie op de hoogte!


xx


Reacties

Reacties

Dorien Hulleman

Hey Larissa. Ik wens je ongelooflijk veel plezier op je avontuur!!! Doe voorzichtig en geniet ervan!!! Lieve groetjes van Dorien?

Betsie Leusink

Hoi Larissa,
Heel veel plezier in Nieuw Zeeland. Goed uitkijken en ik hou je berichtjes in de gaten!
Groetjes Betsie

Gertjan Jansen

Heel veel plezier in nieuw Zeeland! Kom maar veel moois terug en mooie verhalen! Grtz Gertjan

Ellen

Heel verl plezier meis...wat leuk dat we mee kunnen lezen..
Geniet ervan...en veilige reis

Soraya

Heel erg veel plezier lieve schat! Ik ben benieuwd naar ak je verhalen als je straks terugkomt! Geniet van het hele avontuur ❣?
Veilige reis ?

Liefs

Nayla

Hi Larissa,

I wish you all the best in your gap year. I am sure it will be the best year of your life. I know how hard it is to say goodbye to your family and friends. Trust me, I have done the same several times. But please, do not let the feeling of "missing" them ruin your trip! Go out and about, enjoy, make new friends and live the best moment of your life.

Safe travels!
And continue posting
:)

Rare Vent

Veel plezier tutje!!
Hoop dat je een geweldige tijd hebt en veilig en wel terug komt!!

Liefs,
je broer

Riny

Wij wwnswn jou het mooiste van de wereld.
Heel veel plezier-geluk en lekker genieten.
Xxx Ome Johan en Riny

Je moeder

Straks jou wegbrengen naar Schiphol samen met je oom Henk en je vriendin Emily

2 idioten

Heey succes vanavond!!!
Doe geen rare/geke dingen die wij ook niet zouden doen?
We gaan je zo ontzettend missen
Maar we hopen ook dat je heel veel plezier, lol en happynes gaat beleven

We zien je wel weer!
Dikke knuffel!! Van ons

Laura en Emily

Jolly

Wat een avontuur! Ik ben jaloers ?

Je mams

Mooi reisverhaal hoor. Afgelopen nacht met jou geskypt. Heerlijk jou te zien en te horen. En te zien dat jij het naar je zin hebt. Dikke knuffel

Ineke

Hoi Larissa heeft effe geduurd maar vanaf nu blijf ik je volgen zijn leuke verhalen en erg mooie foto’s geniet ervan meissie dikke knuffel Paul en Ineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active